Sunday 3 May 2015

TANDA TANDA RUMAH BERHANTU

TANDA TANDA RUMAH BERHANTU



Assalamualaikum follewers SERC..kalau haritu sy ade post mengenai petua memasuki atau mendiami rumah atau banggunan,harini sy akan share pula TANDA TANDA RUMAH ANDA BERHANTU.

Seperti yg semua sedia maklum bahawa hantu atau mahluk halus ini berada di sekeliling kita.sesetengah org sukar utk mempercayainya oleh kerana mereka tak pernah nampak atau terlihat akan kewujudan hantu atau mahluk halus.bagi mereka yg pernah mengalaminya,sudah pasti mereka sedar akan kewujudan mahluk halus disekeliling mereka,dan mungkin rumah kita sendiri adalah tempatnya..macam mana nak tahu rumah kita berhantu atau tidak?jom usha antara ciri ciri rumah berhantu..

SUARA ANEH.

fanomena yg paling kerap muncul adalah bunyi bunyian dari sumber yg tidak kita ketahui dari mana datangnya yg membuatkan kita cemas dan berdebar,bunyi tersebut bukan sahaja dari tangisan atau ketawa,tetapi juga seperti derapan kaki,ketukkan pintu dan sebagainya.mungkin saja itu hanya ilusi semata,tapi bunyi yg jelas tak mungkin hanya sekadar ilusi.

PERASAAN PELIK KETIKA DI RUMAH.
ketika berada dirumah atau ruangan tertentu ada perasaan pelik yg muncul contohnya di dapur atau bilik mandi.terasa seperti ada yg mengawasi dan memerhati.bulu roma berdiri dan membuat kita selalu ingin menoleh ke belakang,atas atau bawah.

KEJADIAN KEJADIAN PELIK.

pernahkah ketika anda duduk bersendirian,tiba2 barangan anda bergerak dgn sendirinya?seperti geseran gelas,dan lampu terpadam tanpa sebab?berbagai kejadian pelik yg terjadi sekali sekala memang tidak serta merta menunjjukkan adanya hantu,namun bila terjadi beberapa kali,mungkin makhluk tersebut sedang cuba berkomunikasi dgn anda.

PERILAKU HAIWAN.

perhatikan haiwan yg ada di sekeliling anda,misalnya anjing dan kucing.perhatikan gerak geri anjing,suara burung hantu,reaksi kucing dan sebagainya.kata orang jika cicak berdecak beberapa kali itu menunjukkan adanya makhluk halus.anjing yg menyalak bersahut sahutan juga sering dikatakan sedang melihat makhluk halus.

NAMPAK DENGAN MATA KASAR.

yang terakhir ini adalah yg tak dapat disangkal lagi,ketika mereka menunjukkan diri mereka.boleh jadi itu merupakan bentuk komunikasi dari mereka.ada juga yg mendakwa makhluk halus tersebut menampakkan dirinya pada tuan atau penghuni rumah tersebut.Wallahualam...

-SiLenT-

No comments:

Post a Comment